Мова | Язык

Вакансії

Дніпро PR-менеджер

Опис вакансії

ТОВ «ЕМЕТ» — офіційний представник світових брендів естетичної медицини та входить в ТОР-5 компаній на beauty-ринку України. Наша місія полягає у формуванні культури підтримки краси, молодості та здоров’я в Україні та запровадженні провідних трендів та ноу-хау для українських фахівців і споживачів.

В зв’язку з розширенням штату, ми запрошуємо талановитого PR-менеджера до нашої дружньої команди, щоб разом робити beauty-світ кращим!

Ключові завдання:

  • Аналіз PR-активностей конкурентів та репутаційний аудит;
  • Розробка та реалізація PR-стратегії компанії та її брендів;
  • Розвиток особистісного бренду власниці компанії;
  • Формування планів активностей для підвищення впізнаваності компанії та її брендів;
  • Написання прес-релізів, новин, статей, інтерв’ю, промо-матеріалів в ЗМІ та для інформ. ресурсів компанії;
  • Розробка та організація івентів (із залученням зіркових галузевих експертів, лідерів думок, тощо);
  • Участь у розробці SMM-стратегії бренду (спільно зі штатними SMM-спеціалістами чи outsource);
  • Участь та координація зйомок майстер-класів, фото- / відео-контенту;
  • Медіа-планування, взаємодія зі ЗМІ;
  • Взаємодія з амбасадорами, лідерами думок, галузевими експертами та клієнтами компанії;
  • Координація роботи з агенціями та підрядними організаціями;
  • Комунікація всередині маркетинг команди, участь у брейн штормах, виконання супутніх завдань в рамках функціоналу PR-спеціаліста;
  • Щомісячна звітність за результатами роботи.

Ключові вимоги до посади:

  • В/о маркетинг, реклама, журналістика, PR;
  • Досвід роботи PR-менеджером в системних компаніях від 3х років;
  • Успішні кейси розробки та впровадження PR-стратегії та особистісного бренду керівників бізнесів;
  • Розвинені навички копірайтингу / написання текстів різних форматів (статті, розсилки, листи, тощо);
  • Бездоганна українська мова (письмова та розмовна).

Soft-skills, які допоможуть Вам бути ефективними на посаді:

  • Розвинені творчі та комунікативні навички;
  • Ініціативність та відкритість до нового;
  • Здатність приймати рішення та брати відповідальність за результат на ввіреній частині роботи;
  • Висока самоорганізація та внутрішня дисципліна;
  • Гнучкість та швидка адаптивність до змін;
  • Здатність працювати в команді.

Буде перевагою:

  • Досвід роботи PR -менеджером в В2В сегменті (fashion- / beauty- / медицина / фарма);
  • Англійська на рівні Upper Intermediate;
  • Досвід роботи з Bitrix.

Ми гарантуємо:

  • Конкурентну, стабільну та своєчасну виплату заробітної плати + бонуси за умов виконання KPI;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Оплачувану відпустку та лікарняні;
  • Навчання за рахунок компанії;
  • Сучасний зручний офіс в центрі м. Дніпро;
  • Зручний графік роботи: пн.-чт. 9:30 — 17:30 / пт. 9:30 — 17:00;
  • Скидку на продукцію та мед. послуги компанії;
  • Молодий, прогресивний колектив та дружню, відкриту до ініціатив атмосферу.
Отправить резюме
Дніпро Бренд-менеджер

Опис вакансії

ТОВ «ЕМЕТ» — офіційний представник світових брендів естетичної медицини а також собственных торгівельних марок, яка входить в ТОР-5 компаній на beauty-ринку України. Наша місія є формування культури підтримки краси, молодості та здоров’я в Україні та запровадження провідних трендів та ноу-хау для українських фахівців і споживачів.

Ми бачимо своєю метою забезпечення потреб наших клієнтів (лікарі-косметологи, дерматологи, трихологи, медичні та косметологічні клініки, тощо) в якісних, безпечних продуктах, комплексних знаннях та ефективних рішеннях в сфері естетичної та реконструктивної медицини з фокусом на надання сервісу високого рівня.

Ми запрошуємо талановитого бренд-менеджера до нашої дружньої команди, щоб разом робити beauty-світ кращим!

Ви зможете проявити себе, реалізуючи на цій посаді ключові завдання:
– Аналіз діяльності конкурентів (продукт, маркетинг, комунікації, трейд-маркетинг, клієнтський досвід);
– Розробка та виведення на ринок власних ТМ (неймінг, легенда та платформа бренду, айдентика, тощо);
– Формування маркетингових стратегій для просування ввірених брендів на території України;
– Формування планів комунікацій для підвищення пізнаваності брендів;
– Формування трейд-маркетингових заходів для стимулювання продажів;
– Розробка та організація івентів (із залученням зіркових галузевих експертів, лідерів думок, тощо);
– Участь у розробці навчальних семінарів та майстер-класів;
– Участь у розробці сайтів для ввірених брендів (спільно зі штатними Digital-спеціалістами чи outsource);
– Участь у розробці SMM-стратегії бренду (спільно зі штатними SMM-спеціалістами чи outsource);
– Бюджетування та аналіз ефективності маркетингових заходів (ROMI, NPS, CAC, тощо);
– Координація роботи з агенціями та підрядними організаціями (розробка рекламно-інформаційних, відео-,аудіо-матеріалів, презентацій, тощо);
– Щомісячна звітність за результатами роботи та бізнес-показниками бренду.

Soft-skills, які допоможуть Вам бути ефективними на посаді:
– Баланс аналітичного та творчого потенціалу;
– Системність та комерційне мислення;
– Гнучкість та швидка адаптивність до змін;
– Здатність працювати в команді;
– Ініціативність та відкритість до нового;
– Розвинені комунікативні навички;
– Здатність приймати рішення та брати відповідальність за результат на ввіреній частині роботи;
– Висока самоорганізація та внутрішня дисципліна.

Ключові вимоги:
– В/о маркетинг, реклама;
– Досвід роботи бренд-менеджером від 3 років;
– Успішні кейси виводу ТМ на ринок України;
– Володіння інструментами маркетинг-міксу, брендингу, event- та трейд-маркетингу;
– Володіння метриками для оцінки ефективності маркетингових заходів.

Буде перевагою:
– Досвід виведення бренду на В2В ринок (beauty, медицина, фарма);
– Проведення досліджень / співпраця з дослідницькими компаніями;
– Розуміння основ digital-маркетингу / e-commerce;
– Розуміння ринку beauty індустрії (тенденції, ЦА, конкуренти, заходи, ЗМІ);
– Англійська на рівні Upper Intermediate;
– Знання 1С та Bitrix.

Ми гарантуємо:
– Конкурентну, стабільну та своєчасну виплату заробітної платні + бонуси за умов виконання KPI;
– Офіційне працевлаштування;
– Оплачувану відпустку та лікарняні;
– Навчання за рахунок компанії;
– Сучасний зручний офіс в центрі м. Дніпро;
– Зручний графік роботи: пн.-чт. 9:30 – 17:30 / пт. 9:30 – 17:00;
– Знижку на продукцію та мед. послуги компанії;
– Молодий, прогресивний колектив та дружню, відкриту до ініціатив атмосферу.

Отправить резюме
Дніпро Медичний, торговий представник, менеджер з продажів

Мы в поисках Медицинского, Торгового представителя, Менеджера по продажам.

Ищем высококлассных менеджеров по продажам или тех, кто планирует такими стать! Если ты амбициозен, структурен, интересуешься новинками бьюти-индустрии, обладаешь высокими навыками коммуникации, грамотной речью, Мы ищем тебя.

Теперь о требованиях. Мы знаем, как это важно:

Обязателен опыт прямых продаж (преимущественно на рынке beauty-индустрии или Фарм рынка) не менее 1-го года;
Высшее образование, преимущественно медицинское или фармацевтическое,
Знания техник и инструментов продаж,
Клиентоориентированность,
Отличные коммуникативные навыки,
Ответственность,
Амбиции к росту собственного достатка.

Навыки, которых мы ждем от кандидатов:

Работа с возражениями;
Проведение встреч, переговоров, презентаций;
Активный ПК-пользователь;

Обязанности:

Поиск и привлечение новых клиентов (косметологические клиники, салоны красоты, косметологические салоны, косметологи, дерматологи, пластические хирурги);
Выполнение плана продаж;
Прирост АКБ;
Холодные звонки и встречи;
Проведение переговоров;
Консультирование косметологов (умение слушать и слышать собеседника, способность обучения особенностям использования продукта, проведение мастер-классов);
Формирование заказов;
Участие и организация промо-мероприятий (семинары, конференции, выставки);
Взаимодействие с подразделениями Компании в целях выполнения возложенных задач;
ведение рабочей и отчетной документации;
Поддержка в актуальном состоянии данных о клиенте в информационной системе;

Условия работы:

Системная программа адаптации и обучения;
Привлекательная заработная плата с бонусами, без ограничений и каких-либо рамок;
Возможность посещать обучающие мероприятия Компании и профессиональный рост;
комфортный график работы (Пн – Пт с 9.30 до 17.30);
Комфортный офис в центре города;
Молодой, открытый, прогрессивный, целеустремленный коллектив;
Полная занятость;
Предоставление отпуска;
Оплата проезда и мобильного телефона;
Корпоративные мероприятия.

Отправить резюме
Київ Медичний, торговий представник, менеджер з продажів

Мы в поисках Медицинского, Торгового представителя, Менеджера по продажам.

Ищем высококлассных менеджеров по продажам или тех, кто планирует такими стать! Если ты амбициозен, структурен, интересуешься новинками бьюти-индустрии, обладаешь высокими навыками коммуникации, грамотной речью, Мы ищем тебя.

Теперь о требованиях. Мы знаем, как это важно:

Обязателен опыт прямых продаж (преимущественно на рынке beauty-индустрии или Фарм рынка) не менее 1-го года;
Высшее образование, преимущественно медицинское или фармацевтическое,
Знания техник и инструментов продаж,
Клиентоориентированность,
Отличные коммуникативные навыки,
Ответственность,
Амбиции к росту собственного достатка.

Навыки, которых мы ждем от кандидатов:

Работа с возражениями;
Проведение встреч, переговоров, презентаций;
Активный ПК-пользователь;

Обязанности:

Поиск и привлечение новых клиентов (косметологические клиники, салоны красоты, косметологические салоны, косметологи, дерматологи, пластические хирурги);
Выполнение плана продаж;
Прирост АКБ;
Холодные звонки и встречи;
Проведение переговоров;
Консультирование косметологов (умение слушать и слышать собеседника, способность обучения особенностям использования продукта, проведение мастер-классов);
Формирование заказов;
Участие и организация промо-мероприятий (семинары, конференции, выставки);
Взаимодействие с подразделениями Компании в целях выполнения возложенных задач;
ведение рабочей и отчетной документации;
Поддержка в актуальном состоянии данных о клиенте в информационной системе;

Условия работы:

Системная программа адаптации и обучения;
Привлекательная заработная плата с бонусами, без ограничений и каких-либо рамок;
Возможность посещать обучающие мероприятия Компании и профессиональный рост;
комфортный график работы (Пн – Пт с 9.30 до 17.30);
Комфортный офис;
Молодой, открытый, прогрессивный, целеустремленный коллектив;
Полная занятость;
Предоставление отпуска;
Оплата проезда и мобильного телефона;
Корпоративные мероприятия.

Отправить резюме
Житомир Медичний, торговий представник, менеджер з продажів

«ЭМЕТ ТМ» в поисках менеджера по продажам.

Ищем зажигательного менеджера, умеющего добиваться установленной цели, планировать, управлять, строить долгосрочные и прочные отношения с партнерами и коллегами!

Если у тебя есть такой опыт, ты умеешь зарабатывать деньги себе, представительству и компании — мы ищем именно на тебя!

Поговорим о требованиях, потому что это важно:

Обязательно опыт продаж (желательно в beauty-индустрии, или Фармрынок) от 2х лет;
Высшее образование (медицинское направление позволит быстрее сориентироваться, но не обязательно);
Знание техник и инструментов продаж (это очень важно);
Клиентоориентированность, коммуникативность, ответственность, стрессоустойчивость;
Амбициозность к увеличению собственного дохода;
Опыт работы в 1С (пригодится).

Результат которого мы ждем:

Увеличение продаж;
Увеличение клиентской базы (привлечение новых, удержание действующих и возобновление отношений с утраченными клиентами);
Проведение встреч, переговоров, презентаций;
Анализ отчетности по продажам, АКБ.

Какие действия приведут нас к желаемому результату:

Планирование и выполнение продаж согласно ранжированию клиентской базы, клиентского потенциала и территории;
Поиск и привлечение новых клиентов (косметологические клиники, салоны красоты, косметологические салоны, косметологи, дерматологи, пластические хирурги);
Ведение переговоров, мастер-классов, презентаций;
Участие и организация промо-мероприятий (семинары, конференции, выставки);
взаимодействие с подразделениями Компании для выполнения рабочих задач;
Ведение отчетности, актуализация клиентской базы в 1С.

Что мы можем предложить нашему менеджеру:

Качественный, сертифицированный, известный на рынке продукт;
Конкурентная зарплата;
Системная программа адаптации, наставничество;
Всесторонняя поддержка: маркетинг и лигистика, финансовый и медицинский отделы работают для того, чтобы менеджер по продажам думал только об увеличении продаж.
возможность влиять на собственный график работы;
Молодой прогрессивный, открытый, целеустремленный коллектив;
Оплата амортизации и компенсация ГСМ;
Корпоративная связь и оборудование для работы (понимаем, что в это время работа может какое-то время быть из дома);
Корпоративные мероприятия, тимбилдинг, вылазки, путешествия (сейчас делаем только то, что можно организовать удаленно и безопасно, но верим в Победу, и желаем как можно быстрее восстановить все мероприятия).

Отправить резюме
Вінниця Адміністратор представництва

Вимоги:

  • Обов’язковий досвід на позиції адміністратора (бажано B2B компанії) від 2х років.
  • Вища освіта;
  • Знання программ 1С, пакета Microsoft Word, Excel;
  • Уважність;
  • Відповідальність;
  • Клієнтоорієнтованість;
  • Коммунікабельність.

Що потрібно робити:

  • Ведення касси представництва в 1С;
  • Замовлення в 1С продукції з центрального складу (на основі аналізу продажів в 1С за попередній період);
  • Проведення інвентарізації в 1С (невеликий склад легких (за вагою) товарів (крема, коробочки з філерами і подібні);
  • Участь в організації навчальних семінраів (суто організаційна функція — наявність POS-матеріалів, витратників для спікера, продуктів на фуршет, подарунків (якщо заплановані) для гостей, підготувати лекційну залу (вона в представництві) за стандартом компанії). Тобто виконати підготовчі роботи до семінару, щоб всі гості пішли з нього задоволені;
  • Зустріч клієнтів компанії;
  • Організація роботи офісу (закупівля чаю, кави, води, сплата за послуги інтернету, оренди, прибиральниці і т.п., документообіг з ЦО);
  • Відгрузка замовлень Інтернет-магазину (Час від часу).

Що ми пропонуємо:

  • Системна програма адаптації та навчання;
  • Приваблива заробітна плата;
  • Можливість відвідувати навчальні заходи Компанії і професійне зростання;
  • Комфортний графік роботи Пн — Пт з 9.30 до 17.30;
  • Комфортний офіс в центрі міста;
  • Молодий, відкритий, прогресивний, цілеспрямований колектив;
  • Повна зайнятість;
  • Оплачувана відпустка;
  • Корпоративні заходи.
Отправить резюме

Ваші дані прийняті!

Ми зв'яжемося з вами якнайшвидше.

На головну