Вакансії
Опис вакансії
ТОВ «ЕМЕТ» — офіційний представник світових брендів естетичної медицини та входить в ТОР-5 компаній на beauty-ринку України. Наша місія полягає у формуванні культури підтримки краси, молодості та здоров’я в Україні та запровадженні провідних трендів та ноу-хау для українських фахівців і споживачів.
В зв’язку з розширенням штату, ми запрошуємо талановитого PR-менеджера до нашої дружньої команди, щоб разом робити beauty-світ кращим!
Ключові завдання:
- Аналіз PR-активностей конкурентів та репутаційний аудит;
- Розробка та реалізація PR-стратегії компанії та її брендів;
- Розвиток особистісного бренду власниці компанії;
- Формування планів активностей для підвищення впізнаваності компанії та її брендів;
- Написання прес-релізів, новин, статей, інтерв’ю, промо-матеріалів в ЗМІ та для інформ. ресурсів компанії;
- Розробка та організація івентів (із залученням зіркових галузевих експертів, лідерів думок, тощо);
- Участь у розробці SMM-стратегії бренду (спільно зі штатними SMM-спеціалістами чи outsource);
- Участь та координація зйомок майстер-класів, фото- / відео-контенту;
- Медіа-планування, взаємодія зі ЗМІ;
- Взаємодія з амбасадорами, лідерами думок, галузевими експертами та клієнтами компанії;
- Координація роботи з агенціями та підрядними організаціями;
- Комунікація всередині маркетинг команди, участь у брейн штормах, виконання супутніх завдань в рамках функціоналу PR-спеціаліста;
- Щомісячна звітність за результатами роботи.
Ключові вимоги до посади:
- В/о маркетинг, реклама, журналістика, PR;
- Досвід роботи PR-менеджером в системних компаніях від 3х років;
- Успішні кейси розробки та впровадження PR-стратегії та особистісного бренду керівників бізнесів;
- Розвинені навички копірайтингу / написання текстів різних форматів (статті, розсилки, листи, тощо);
- Бездоганна українська мова (письмова та розмовна).
Soft-skills, які допоможуть Вам бути ефективними на посаді:
- Розвинені творчі та комунікативні навички;
- Ініціативність та відкритість до нового;
- Здатність приймати рішення та брати відповідальність за результат на ввіреній частині роботи;
- Висока самоорганізація та внутрішня дисципліна;
- Гнучкість та швидка адаптивність до змін;
- Здатність працювати в команді.
Буде перевагою:
- Досвід роботи PR -менеджером в В2В сегменті (fashion- / beauty- / медицина / фарма);
- Англійська на рівні Upper Intermediate;
- Досвід роботи з Bitrix.
Ми гарантуємо:
- Конкурентну, стабільну та своєчасну виплату заробітної плати + бонуси за умов виконання KPI;
- Офіційне працевлаштування;
- Оплачувану відпустку та лікарняні;
- Навчання за рахунок компанії;
- Сучасний зручний офіс в центрі м. Дніпро;
- Зручний графік роботи: пн.-чт. 9:30 — 17:30 / пт. 9:30 — 17:00;
- Скидку на продукцію та мед. послуги компанії;
- Молодий, прогресивний колектив та дружню, відкриту до ініціатив атмосферу.
Опис вакансії
ТОВ «ЕМЕТ» — офіційний представник світових брендів естетичної медицини а також собственных торгівельних марок, яка входить в ТОР-5 компаній на beauty-ринку України. Наша місія є формування культури підтримки краси, молодості та здоров’я в Україні та запровадження провідних трендів та ноу-хау для українських фахівців і споживачів.
Ми бачимо своєю метою забезпечення потреб наших клієнтів (лікарі-косметологи, дерматологи, трихологи, медичні та косметологічні клініки, тощо) в якісних, безпечних продуктах, комплексних знаннях та ефективних рішеннях в сфері естетичної та реконструктивної медицини з фокусом на надання сервісу високого рівня.
Ми запрошуємо талановитого бренд-менеджера до нашої дружньої команди, щоб разом робити beauty-світ кращим!
Ви зможете проявити себе, реалізуючи на цій посаді ключові завдання:
– Аналіз діяльності конкурентів (продукт, маркетинг, комунікації, трейд-маркетинг, клієнтський досвід);
– Розробка та виведення на ринок власних ТМ (неймінг, легенда та платформа бренду, айдентика, тощо);
– Формування маркетингових стратегій для просування ввірених брендів на території України;
– Формування планів комунікацій для підвищення пізнаваності брендів;
– Формування трейд-маркетингових заходів для стимулювання продажів;
– Розробка та організація івентів (із залученням зіркових галузевих експертів, лідерів думок, тощо);
– Участь у розробці навчальних семінарів та майстер-класів;
– Участь у розробці сайтів для ввірених брендів (спільно зі штатними Digital-спеціалістами чи outsource);
– Участь у розробці SMM-стратегії бренду (спільно зі штатними SMM-спеціалістами чи outsource);
– Бюджетування та аналіз ефективності маркетингових заходів (ROMI, NPS, CAC, тощо);
– Координація роботи з агенціями та підрядними організаціями (розробка рекламно-інформаційних, відео-,аудіо-матеріалів, презентацій, тощо);
– Щомісячна звітність за результатами роботи та бізнес-показниками бренду.
Soft-skills, які допоможуть Вам бути ефективними на посаді:
– Баланс аналітичного та творчого потенціалу;
– Системність та комерційне мислення;
– Гнучкість та швидка адаптивність до змін;
– Здатність працювати в команді;
– Ініціативність та відкритість до нового;
– Розвинені комунікативні навички;
– Здатність приймати рішення та брати відповідальність за результат на ввіреній частині роботи;
– Висока самоорганізація та внутрішня дисципліна.
Ключові вимоги:
– В/о маркетинг, реклама;
– Досвід роботи бренд-менеджером від 3 років;
– Успішні кейси виводу ТМ на ринок України;
– Володіння інструментами маркетинг-міксу, брендингу, event- та трейд-маркетингу;
– Володіння метриками для оцінки ефективності маркетингових заходів.
Буде перевагою:
– Досвід виведення бренду на В2В ринок (beauty, медицина, фарма);
– Проведення досліджень / співпраця з дослідницькими компаніями;
– Розуміння основ digital-маркетингу / e-commerce;
– Розуміння ринку beauty індустрії (тенденції, ЦА, конкуренти, заходи, ЗМІ);
– Англійська на рівні Upper Intermediate;
– Знання 1С та Bitrix.
Ми гарантуємо:
– Конкурентну, стабільну та своєчасну виплату заробітної платні + бонуси за умов виконання KPI;
– Офіційне працевлаштування;
– Оплачувану відпустку та лікарняні;
– Навчання за рахунок компанії;
– Сучасний зручний офіс в центрі м. Дніпро;
– Зручний графік роботи: пн.-чт. 9:30 – 17:30 / пт. 9:30 – 17:00;
– Знижку на продукцію та мед. послуги компанії;
– Молодий, прогресивний колектив та дружню, відкриту до ініціатив атмосферу.
Мы в поисках Медицинского, Торгового представителя, Менеджера по продажам.
Ищем высококлассных менеджеров по продажам или тех, кто планирует такими стать! Если ты амбициозен, структурен, интересуешься новинками бьюти-индустрии, обладаешь высокими навыками коммуникации, грамотной речью, Мы ищем тебя.
Теперь о требованиях. Мы знаем, как это важно:
Обязателен опыт прямых продаж (преимущественно на рынке beauty-индустрии или Фарм рынка) не менее 1-го года;
Высшее образование, преимущественно медицинское или фармацевтическое,
Знания техник и инструментов продаж,
Клиентоориентированность,
Отличные коммуникативные навыки,
Ответственность,
Амбиции к росту собственного достатка.
Навыки, которых мы ждем от кандидатов:
Работа с возражениями;
Проведение встреч, переговоров, презентаций;
Активный ПК-пользователь;
Обязанности:
Поиск и привлечение новых клиентов (косметологические клиники, салоны красоты, косметологические салоны, косметологи, дерматологи, пластические хирурги);
Выполнение плана продаж;
Прирост АКБ;
Холодные звонки и встречи;
Проведение переговоров;
Консультирование косметологов (умение слушать и слышать собеседника, способность обучения особенностям использования продукта, проведение мастер-классов);
Формирование заказов;
Участие и организация промо-мероприятий (семинары, конференции, выставки);
Взаимодействие с подразделениями Компании в целях выполнения возложенных задач;
ведение рабочей и отчетной документации;
Поддержка в актуальном состоянии данных о клиенте в информационной системе;
Условия работы:
Системная программа адаптации и обучения;
Привлекательная заработная плата с бонусами, без ограничений и каких-либо рамок;
Возможность посещать обучающие мероприятия Компании и профессиональный рост;
комфортный график работы (Пн – Пт с 9.30 до 17.30);
Комфортный офис в центре города;
Молодой, открытый, прогрессивный, целеустремленный коллектив;
Полная занятость;
Предоставление отпуска;
Оплата проезда и мобильного телефона;
Корпоративные мероприятия.
Мы в поисках Медицинского, Торгового представителя, Менеджера по продажам.
Ищем высококлассных менеджеров по продажам или тех, кто планирует такими стать! Если ты амбициозен, структурен, интересуешься новинками бьюти-индустрии, обладаешь высокими навыками коммуникации, грамотной речью, Мы ищем тебя.
Теперь о требованиях. Мы знаем, как это важно:
Обязателен опыт прямых продаж (преимущественно на рынке beauty-индустрии или Фарм рынка) не менее 1-го года;
Высшее образование, преимущественно медицинское или фармацевтическое,
Знания техник и инструментов продаж,
Клиентоориентированность,
Отличные коммуникативные навыки,
Ответственность,
Амбиции к росту собственного достатка.
Навыки, которых мы ждем от кандидатов:
Работа с возражениями;
Проведение встреч, переговоров, презентаций;
Активный ПК-пользователь;
Обязанности:
Поиск и привлечение новых клиентов (косметологические клиники, салоны красоты, косметологические салоны, косметологи, дерматологи, пластические хирурги);
Выполнение плана продаж;
Прирост АКБ;
Холодные звонки и встречи;
Проведение переговоров;
Консультирование косметологов (умение слушать и слышать собеседника, способность обучения особенностям использования продукта, проведение мастер-классов);
Формирование заказов;
Участие и организация промо-мероприятий (семинары, конференции, выставки);
Взаимодействие с подразделениями Компании в целях выполнения возложенных задач;
ведение рабочей и отчетной документации;
Поддержка в актуальном состоянии данных о клиенте в информационной системе;
Условия работы:
Системная программа адаптации и обучения;
Привлекательная заработная плата с бонусами, без ограничений и каких-либо рамок;
Возможность посещать обучающие мероприятия Компании и профессиональный рост;
комфортный график работы (Пн – Пт с 9.30 до 17.30);
Комфортный офис;
Молодой, открытый, прогрессивный, целеустремленный коллектив;
Полная занятость;
Предоставление отпуска;
Оплата проезда и мобильного телефона;
Корпоративные мероприятия.
«ЭМЕТ ТМ» в поисках менеджера по продажам.
Ищем зажигательного менеджера, умеющего добиваться установленной цели, планировать, управлять, строить долгосрочные и прочные отношения с партнерами и коллегами!
Если у тебя есть такой опыт, ты умеешь зарабатывать деньги себе, представительству и компании — мы ищем именно на тебя!
Поговорим о требованиях, потому что это важно:
Обязательно опыт продаж (желательно в beauty-индустрии, или Фармрынок) от 2х лет;
Высшее образование (медицинское направление позволит быстрее сориентироваться, но не обязательно);
Знание техник и инструментов продаж (это очень важно);
Клиентоориентированность, коммуникативность, ответственность, стрессоустойчивость;
Амбициозность к увеличению собственного дохода;
Опыт работы в 1С (пригодится).
Результат которого мы ждем:
Увеличение продаж;
Увеличение клиентской базы (привлечение новых, удержание действующих и возобновление отношений с утраченными клиентами);
Проведение встреч, переговоров, презентаций;
Анализ отчетности по продажам, АКБ.
Какие действия приведут нас к желаемому результату:
Планирование и выполнение продаж согласно ранжированию клиентской базы, клиентского потенциала и территории;
Поиск и привлечение новых клиентов (косметологические клиники, салоны красоты, косметологические салоны, косметологи, дерматологи, пластические хирурги);
Ведение переговоров, мастер-классов, презентаций;
Участие и организация промо-мероприятий (семинары, конференции, выставки);
взаимодействие с подразделениями Компании для выполнения рабочих задач;
Ведение отчетности, актуализация клиентской базы в 1С.
Что мы можем предложить нашему менеджеру:
Качественный, сертифицированный, известный на рынке продукт;
Конкурентная зарплата;
Системная программа адаптации, наставничество;
Всесторонняя поддержка: маркетинг и лигистика, финансовый и медицинский отделы работают для того, чтобы менеджер по продажам думал только об увеличении продаж.
возможность влиять на собственный график работы;
Молодой прогрессивный, открытый, целеустремленный коллектив;
Оплата амортизации и компенсация ГСМ;
Корпоративная связь и оборудование для работы (понимаем, что в это время работа может какое-то время быть из дома);
Корпоративные мероприятия, тимбилдинг, вылазки, путешествия (сейчас делаем только то, что можно организовать удаленно и безопасно, но верим в Победу, и желаем как можно быстрее восстановить все мероприятия).
Вимоги:
- Обов’язковий досвід на позиції адміністратора (бажано B2B компанії) від 2х років.
- Вища освіта;
- Знання программ 1С, пакета Microsoft Word, Excel;
- Уважність;
- Відповідальність;
- Клієнтоорієнтованість;
- Коммунікабельність.
Що потрібно робити:
- Ведення касси представництва в 1С;
- Замовлення в 1С продукції з центрального складу (на основі аналізу продажів в 1С за попередній період);
- Проведення інвентарізації в 1С (невеликий склад легких (за вагою) товарів (крема, коробочки з філерами і подібні);
- Участь в організації навчальних семінраів (суто організаційна функція — наявність POS-матеріалів, витратників для спікера, продуктів на фуршет, подарунків (якщо заплановані) для гостей, підготувати лекційну залу (вона в представництві) за стандартом компанії). Тобто виконати підготовчі роботи до семінару, щоб всі гості пішли з нього задоволені;
- Зустріч клієнтів компанії;
- Організація роботи офісу (закупівля чаю, кави, води, сплата за послуги інтернету, оренди, прибиральниці і т.п., документообіг з ЦО);
- Відгрузка замовлень Інтернет-магазину (Час від часу).
Що ми пропонуємо:
- Системна програма адаптації та навчання;
- Приваблива заробітна плата;
- Можливість відвідувати навчальні заходи Компанії і професійне зростання;
- Комфортний графік роботи Пн — Пт з 9.30 до 17.30;
- Комфортний офіс в центрі міста;
- Молодий, відкритий, прогресивний, цілеспрямований колектив;
- Повна зайнятість;
- Оплачувана відпустка;
- Корпоративні заходи.